Argentina y Brasil, aquí venimos! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Agnes - WaarBenJij.nu Argentina y Brasil, aquí venimos! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Agnes - WaarBenJij.nu

Argentina y Brasil, aquí venimos!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

20 Juni 2009 | Nederland, Breda

Hoe prachtig het Nederlandse landschap ook is, hoe heerlijk het ook is om te werken bij één van Nederlands mooiste bedrijven :-) en hoe fijn het ook is om de hele dag haast te hebben...toch lonkt het om weer in een vliegtuig te stappen en naar een ander werelddeel te reizen, uit de dagelijkse routine te stappen en met alleen een paar essentiële spullen in de rugzak een maand rond te gaan trekken.

Deze keer hebben we ons oog laten vallen op Argentinië en Brazilië. Het enige wat tot nu toe vast staat is dat we 18 juli vliegen op Buenos Aires en 15 augustus weer terugvliegen naar Amsterdam vanaf Sao Paulo. De tussenliggende tijd zullen we opvullen met tripjes naar Patagonië – het ijzige zuiden van Argentinië, beroemd om de gletsjers, fjorden en natuurparken, Mendoza – de wijnstreek, de beroemde Iguazu watervallen op de grens tussen Argentinië, Brazilië en Uruguay en ook de Braziliaanse stranden kunnen we niet overslaan. We verheugen ons nu al op de weidse pampa’s, tango in Buenos Aires, paardrijden bij de gaucho’s en natuurlijk de plaatselijke specialiteiten zoals heerlijke steak, maté (sterke groene thee) en een lekker wijntje bij het eten. En natuurlijk nog veel meer waar we nu nog niet eens weet van hebben.

De komende maand staat nog in het teken van plannen maken, route bepalen, binnenlandse vluchten boeken en natuurlijk ook gewoon werken. Guido zal zelfs vlak voor we vertrekken nog even naar Korea gaan en mij wachten ook nog een paar drukke weken op het werk voordat de vakantie echt kan beginnen maar....dat maakt de beloning van het fijne gevoel van een opstijgend vliegtuig alleen maar groter!

“Certainly, travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.”

Liefs,
Agnes

• 20 Juni 2009 - 21:52

Carmen:

Geweldig. En nog eens geweldig dat we je tripjes mogen volgen via deze site. Als de tijd er is, geniet ervan.

xxx

• 21 Juni 2009 - 11:35

Lianne:

Wat leuk Agnes, om straks jouw mooie reisverhalen weer te lezen.De tijd vliegt het is zo 18 juli, gelukkig zien we elkaar 10 juli nog bij mijn afscheidsetentje !!!
    Dikke kus, Lianne xxx

• 06 Juli 2009 - 08:39

Dave:

Nog even lieve schat en dan vertrek je!

X